AliExpress ogłasza doroczną wyprzedaż "Tydzień znanych marek"
Z tej okazji chińska platforma e-commerce chwali się skróceniem o 50% czasu dostawy przesyłek do Polski.
– W minionym roku uważnie słuchaliśmy naszych klientów w Polsce, co zaowocowało poprawą usług logistycznych. Skrócenie średniego czasu realizacji dostawy, a także rosnąca liczba zamówień dostarczanych w ciągu trzech dni były oczekiwanymi kierunkami usprawnień na naszej platformie – podkreśla Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Rozpoczęta właśnie akcja wyprzedażowa „Tydzień znanych marek”, obejmująca wszystkie produkty na platformie, otwiera sezon największych zakupów na AliExpress. W niektórych kategoriach produktowych (np. zdrowie i uroda czy obuwie) zniżki sięgają nawet 70%. Wyprzedaż kończy się 29 sierpnia o godz. 8:59 czasu polskiego. 5 września br. rozpoczyna się Cracow Fashion Week, z którym gigant e-commerce współpracuje. Kolejnym globalnym wydarzeniem będzie 11 listopada największe w Chinach święto zakupów online, czyli Dzień Singla (odpowiednik amerykańskiego Black Friday).
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.