Facebook rusza z podcastem

"Rozmowy Facebooka", dostępne m.in. na Spotify, prowadzą Karol Stryja i Edyta Kowal.

Facebook zaprezentował pierwsze odcinki nowego podcastu. Seria zatytułowana jest poświęcona trendom społecznym i biznesowym oraz technologii. Podcast poprowadzą Karol Stryja, jeden z czołowych promotorów podcastów i rewolucji głosowej w Polsce, oraz Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm.

"Rozmowy Facebooka" zostały podzielone na trzy cykle tematyczne. W serii "Trendy" dyskusje z badaczami i ekspertami będą dotyczyć szerokiej perspektywy nowych zjawisk społecznych i technologicznych, które wpływają na biznes. W "Markach" autorzy podcastu i ich goście będą rozmawiać o tym, jak firmy opowiadają swoje historie – przeanalizują najciekawsze kampanie i zastanowią się, jak zmienia się podejście do marketingu. Cykl "Narzędzia" skupi się na technologiach Facebooka. Pracownicy firmy opowiedzą o najnowszych dostępnych rozwiązaniach, kierunkach w jakich idą media społecznościowe, o tym jak kreatywnie wykorzystywać platformy technologiczne oraz jakich zasad należy przestrzegać, aby korzystać z nich w bezpieczny sposób. 

Premierowo zaprezentowane zostały cztery odcinki. W odcinku wprowadzającym z udziałem Agnieszki Kosik, szefowej Facebooka w Polsce oraz obu prowadzących podcast oprócz prezentacji projektu mowa była m.in. o zmianach w sposobach konsumpcji treści w mediach i ewolucji rynku mediowego w ostatnich latach, w tym w okresie pandemii COVID-19.

Dostępne są już pierwsze odcinki każdego z trzech cykli. Kolejne będą publikowane naprzemiennie w tygodniowych odstępach. Cykl "Narzędzia" zapoczątkowała Agnieszka Jaworska, product marketing manager w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, która opowiedziała o innowacjach, jakie Facebook wprowadził w czasie pandemii oraz o tym, jak pomaga małym i dużym markom. Gośćmi podcastu poza ekspertami Facebooka są również czołowi polscy decydenci biznesowi, naukowcy oraz liderzy opinii. W premierowym odcinku cyklu "Trendy" udział wzięli polska badaczka sztucznej inteligencji Aleksandra Przegalińska i dyrektor generalny UN Global Compact w Polsce Kamil Wyszkowski ("O przyszłości"). Cykl "Marki" otworzyli szef marketingu OLX.pl Marcin Sienkowski i Artur Leśniak, senior strategy planner z agencji 180 heartbeats + Jung v. Matt. Rozmawiali z Edytą Kowal o kulisach "kampanii innej niż wszystkie", czyli "A gdyby?" z udziałem Janusza Chabiora, a także m.in. o znaczeniu humoru i emocji w kreacji oraz o tym, czy marketing efektywnościowy zabija kreatywność.

"Rozmowy Facebooka" są dostępne na stronie facebook.com/business/m/rozmowyfacebooka oraz wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym Spotify i Apple Podcasts.

(Współpraca: Paweł Piasecki)

Maciej Florek 2173 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.