LTTM i Cyber Marian z gifową ofertą dla marek

Wraz z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce LTTM oferuje dotarcie do konsumentów za pomocą gifów umieszczanych na platformie GIPHY.

Gify z wizerunkiem influencerów i produktem klienta umieszczane są na profilu twórcy na platformie GIPHY. Stamtąd mogą być dystrybuowane na Facebooku, WhatsAppie czy w Messengerze (po wpisaniu odpowiedniej frazy w zintegrowanej wyszukiwarce) i wykorzystywane przez markę w jej komunikacji, influencera na jego profilach w mediach społecznościowych lub użytkowników. Gify na profilu Cyber Mariana (i z jego wizerunkiem) mają już łącznie ponad pół miliarda wyświetleń. Pierwszy sponsorowany gif stworzony dla marki Gaminate, producenta profesjonalnych suplementów dla graczy, osiągnął już 2,5 mln wyświetleń. Podobna usługa będzie dostępna dla wszystkich klientów i twórców zrzeszonych w sieciach partnerskich LTTM.

- Wyprodukowanie gifa z wizerunkiem influencera wydaje się stosunkowo proste - kluczem do sukcesu jest jednak jego naturalna i organiczna dystrybucja. Niezbędne jest zrozumienie algorytmu GIPHY i wypozycjonowanie treści na pierwszych miejscach na odpowiednie frazy w zintegrowanych wyszukiwarkach gifów. W ten sposób marka nie tylko niezwykle naturalnie wpisuje się w komunikację w mediach społecznościowych, zyskuje również kreację z wizerunkiem produktu, które generuje miliony odsłon. Dzięki naszej współpracy z Cyber Marianem jako LTTM jesteśmy aktualnie pierwsi i jedyni, którzy oferują taką usługę - komentuje Krystian Botko, CEO grupy LTTM.
 
W skład grupy LTTM wchodzą: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - agencja influencer marketingu, oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube. Cyber Marian, właściwie Dominik Makowski, prowadzi kanał wideo w serwisie YouTube od stycznia 2011 r. Ma 1,21 mln subskrybentów.
Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.