Super-Pharm powraca do reklamy

Kampania w formie 10-sekundowych animowanych spotów.

Super-Pharm Poland, właściciel 75 drogerii, po dłuższej nieobecności reklamowej, zdecydował się na telewizyjno-internetową kampanię. Ma ona formę 10-sekundowych animowanych spotów emitowanych w tygodniowych cyklach w w największych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP2, Polsat, TVN oraz na kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna jest wspierana reklamą w serwisach VoD oraz online.

Filmy reklamowe utrzymane są w stonowanych barwach, nawiązujących do kodu kolorystycznego marki. Głosów w reklamach użyczyły Magdalena Różczka oraz Katarzyna Godlewska.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Gutenberg, a produkcją spotów TV zajął się należący do niej dom produkcyjny CutCut. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy Mets, a media do kampanii online - agencje Kamikaze oraz MasterMind. Za działania PR odpowiada Big Picture.

Firma Super-Pharm powstała w Izraelu, w Polsce działa od 2001 r.

Maciej Burlikowski 1696 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.