BBDO z kampanią "Zadbaj o dziecięcy mózg" [wideo]
3-minutowy film i krótsze spoty dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę zostały wyprodukowane w studio Makata.
Kampania realizowana jest przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w ramach działań Polskiego Centrum Programu Safer Internet i współfinansowana przez Unię Europejską z Instrumentu "Łącząc Europę". Głównym partnerem kampanii jest Fundacja Orange. Kampanię wspiera również Facebook Polska.
Komunikacja kampanii "Zadbaj o dziecięcy mózg" obejmuje 3-minutowy film, 30-sekundowy spot telewizyjny, 8-sekundowe spoty do internetu oraz materiały graficzne, które wykorzystywane będą w social mediach i działaniach PR. Kampania realizowana będzie do 8 października 2020 r.
Za pomysł, koncepcję kampanii, kreację i realizację filmu, spotów, strony internetowej oraz visuali odpowiada agencja BBDO Warszawa w składzie: Anna Myślińska, Joanna Cichalewska, Kamil Redestowicz i Ievgen Vietrov. Film i spoty zostały wyprodukowane w studio Makata, spot reżyserował Karol Kołodziński, a w filmie udział wzięli Joanna Orleańska i Andrzej Deskur. Za postprodukcję był odpowiedzialny Televisor, a za udźwiękowienie studio Juice. W planowaniu i pozyskiwaniu mediów wsparł Fundację dom mediowy Zenith.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.