"Prawdziwe gotowanie": Tailor Made PR dla marki Łowicz
W kampanii występują influencerzy kulinarni - Damian Kordas i Anna Łempicka - znani z udziału w programie "MasterChef".
W promocję kampanii zostali zaangażowani influencerzy kulinarni – Damian Kordas (zwycięzca czwartej edycji programu "MasterChef" w 2015 r.) i Anna Łempicka (finalistka "MasterChef" w 2019 r.), którzy na swoich kanałach w mediach społecznościowych pokazują, na czym polega "prawdziwe gotowanie" z wykorzystaniem sosów Łowicz. Dodatkowo we współpracy z blogerami marka Łowicz oraz Tailor Made PR przygotowali konkurs konsumencki, w którym można wygrać warsztaty z ambasadorami kampanii zakończone wspólną kolacją. Podczas warsztatów kulinarnych zostaną przygotowane materiały wideo, które będzie można zobaczyć na kanałach YouTube zaproszonych do współpracy influencerów.
W ramach współpracy z marką Łowicz z ramienia agencji za działania odpowiadają Paula Myśliwiec,
social media specialist, Dominika Zioło, client service director, oraz Magdalena Chodara, senior account executive.