Michał Jasiński szefem UM Thrive

Nowego szefa UM Thrive od strony strategicznej wspierać będzie Sebastian Szysz.

Na początku października br. Michał Jasiński obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego UM Thrive, brandu skierowanego do obsługi Nestle Polska. Jest to nowe stanowisko w firmie. Jako szef UM Thrive będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej agencji, budowanie i rozwój relacji biznesowych z Nestle, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie najważniejszych projektów. Równocześnie Michał Jasiński dołączy do
zarządu operacyjnego grupy Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative, agencja Reprise oraz brand Matterkind.

Nowego szefa UM Thrive od strony strategicznej wspierać będzie Sebastian Szysz, który niedawno objął stanowisko UM strategy directora. Zadaniem Szysza będzie nadzorowanie wdrożeń i rozwoju produktów agencji UM oraz bieżące, strategiczne wsparcie zespołów UM i UM Thrive. Całym zespołem strategii grupy Mediabrands niezmiennie kieruje Paweł Orkwiszewski jako chief strategy officer.

Michał Jasiński przez wiele lat związany był z agencją mediową MediaCom Warszawa. Ostatnio pełnił funkcję international business directora, odpowiedzialnego za koordynację obsługi m.in. P&G. Pracował także dla takich marketerów jak Teva i Mars.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.