VMLY&R Agencją Roku, Zenith Domem Mediowym Roku według "Media Marketing Polska"

Redakcja przyznała 17 nagród i wyróżnień.

Tytuł Agencji Roku redakcja "Media Marketing Polska" przyznała VMLY&R. To ukoronowanie jej ciężkiej pracy, wspaniałego zaplecza kreatywnego, roztropnego zarządzania i profesjonalizmu. Zenith, zdaniem redakcji, zasłużył na tytuł Domu Mediowego Roku, dzięki konsekwentnie realizowanej  filozofii agencji, związanych z nią zmian strukturalnych i skuteczności biznesowej.

Wyróżnienia dla najlepszych agencji reklamowych powędrowały do: 180heartbeats + Jung v. Matt ("Mecenas Kultury"), Gong ("Kreatywne Dobro Eksportowe"), Artegence ("Klasa Premium"), F11 ("Liderzy MarTechu"), Digital Kingdom ("Wyższa Ranga"), GoldenSubmarine ("Dwa Razy Lepsi"), Heart & Brain ("Kreacja Górą!"), Insignii ("Ulubienica Klientów"), Przestrzeni ("Agencja Holistyczna"), Scholz & Friends Warszawa ("Partner Idealny") oraz Twin Digital Collective ("Młoda Siła"). W kategorii domów mediowych wyróżnienia zostały przyznane: Group One Media ("Grupa Wzrostu"), Mindshare Polska ("Wysoka Jakość"), Havas Media Group ("Rok Dobrych Zmian"), PHD ("Nowe Otwarcie"), UM ("Wyraźnie na Plus") oraz OMD ("Waleczny Rycerz").

Nagrody i wyróżnienia przyznaje redakcja, biorąc pod uwagę badanie satysfakcji klientów Kantar Polska, wyniki biznesowe agencji, informacje nadesłane w ankietach przez agencje oraz wiedzę, jaką gromadzą dziennikarze, przygotowując magazyn "Media Marketing Polska" oraz serwis MMP24. 

W raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" przedstawione zostały portrety badawcze 68 agencji reklamowych i 25 domów mediowych. Próbę wyjściową do badania stanowi połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazywanych "MMP". W najnowszym badaniu próba wyjściowa wynosiła 2774 osoby. W tej fali badania zrealizowano wywiady z 1094 osobami.

Raport do pobrania w sklepie internetowym "MMP" oraz w aplikacjach Android i iOS.

Katarzyna Kacprzak 448 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.