Milena Niedziela w agencji Arskom Sport Brokers

Po dekadzie pracy w mediach dołącza do zespołu agencji marketingu sportowego.

Milena Niedziela, która od września 2019 r. była zastępcą szefa działu wydarzenia w redakcji "Faktu”, jako office manager będzie w agencji Arskom Sport Brokers odpowiedzialna m.in. za organizację i optymalizację procesów wewnętrznych.

Niedziela karierę zawodową zaczynała w TVN24, gdzie przepracowała ponad cztery lata: najpierw na stanowisku researchera, a następnie jako redaktor. W 2014 r. dołączyła do newsroomu "Faktu”, gdzie zajmowała się pisaniem i redagowaniem artykułów zarówno do wydania papierowego, jak i na stronę internetową Fakt24.pl.

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 r. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło. Zachowując oba brandy, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła planowane zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.