Pasibus rozpoczyna współpracę z AdCookie
Celem jest internetowa ekspansja sieci burgerowni.
Pasibus został założony przez trzech wrocławian: Dawida Bojarojcia, Piotra Staszczyńskiego i Jana Kulisiewicza. Na początku food trucki z logo Pasibusa znaleźć można było tylko we Wrocławiu, obecnie sieć posiada lokale w 14. największych miastach w Polsce i ma apetyt na więcej. Szybki rozwój oferty skierowanej do wielbicieli outdoorowej kuchni sprawił, że firma zdecydowała się na wykorzystanie odpowiedniej analityki, optymalizacji oraz dopasowanej strategii SEO w celu dotarcia do nowych klientów.
Wśród klientów AdCookie są: Śnieżka, Euro RTV AGD, BNP Paribas, Prymat, Domar, Fitness World, MSI, Wajnert i Biletomat.pl. Wrocławska agencja oferuję obsługę 360 stopni w obszarze marketigu cyfrowego: kampanie brandingowe i performance, analitykę wspartą autorską metodą pracy web design, testy A/B, marketing automation, strony WWW, kreację, content marketing, SEO, social media.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.