Samsung z dużą kampanią telewizorów QLED 8K [wideo]

To największa w bieżącym roku aktywność marki w tej kategorii.

Samsung Electronics Polska, krajowy oddział koreańskiego koncernu elektronicznego, wiodący w kraju sprzedawca telewizorów, rusza z kampanią reklamującą linię telewizorów QLED, która będzie największą aktywnością marki w tej kategorii produktów w 2020 roku. Działania obejmą tradycyjne kanały telewizyjne, kino, platformy VoD, digital, PR oraz wielkoformatowy outdoor. Producent promuje w szczególności odbiorniki z rozdzielczością 8K.

Spoty reklamowe pojawią się w telewizji, wspartej materiałami VoD oraz materiałami kinowymi. Zaplanowano także szereg działań w digitalu oraz wsparcie PR. Wielkoformatowy outdoor realizowany będzie w sześciu polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Bydgoszczy. Kampania potrwa do 29 listopada br. Kreacje reklam opracowała agencje Leo Burnett i VMLY&R, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1532 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.