Samsung z dużą kampanią telewizorów QLED 8K [wideo]
To największa w bieżącym roku aktywność marki w tej kategorii.
Spoty reklamowe pojawią się w telewizji, wspartej materiałami VoD oraz materiałami kinowymi. Zaplanowano także szereg działań w digitalu oraz wsparcie PR. Wielkoformatowy outdoor realizowany będzie w sześciu polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Bydgoszczy. Kampania potrwa do 29 listopada br. Kreacje reklam opracowała agencje Leo Burnett i VMLY&R, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starcom.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane