Marcin Kordowski head of SEO w Havas Media Group
Do jego zadań będzie należeć rozwój usług SEO, content marketingu i tworzenie strategii dla klientów HMG w zakresie pozyskiwania ruchu z wyników organicznych wyszukiwarek.
Do zadań Marcina Kordowskiego będzie należeć rozwój usług SEO, content marketingu i tworzenie strategii dla klientów HMG w zakresie pozyskiwania ruchu z wyników organicznych wyszukiwarek.
Marcin Kordowski budował zespoły SEO w agencji (K2) i po stronie klienta (Znanylekarz.pl, head of global SEO dla 4finance w 17 krajach) oraz stworzył wiele projektów e-commerce. Występuje na najważniejszych konferencjach poświęconych digital marketingowi w obszarach B2B i B2C, oraz jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swoim biznesowym portfolio ma ponad 300 projektów zrealizowanych w 30 krajach. Jest audytorem SEO i strategiem CRM, a także współautorem książki "Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki".
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.