Marcin Kordowski head of SEO w Havas Media Group

Do jego zadań będzie należeć rozwój usług SEO, content marketingu i tworzenie strategii dla klientów HMG w zakresie pozyskiwania ruchu z wyników organicznych wyszukiwarek.

Do agencji mediowej Havas Media Group dołącza  Marcin Kordowski. Obejmie on stanowisko head of SEO i będzie raportować bezpośrednio do Dominika Wałęgi, chief digital officera. Dodatkowo od października do zespołu dołączy Diana Kryńska jako ekspert SEO.

Do zadań Marcina Kordowskiego będzie należeć rozwój usług SEO, content marketingu i tworzenie strategii dla klientów HMG w zakresie pozyskiwania ruchu z wyników organicznych wyszukiwarek.

Marcin Kordowski budował zespoły SEO w agencji (K2) i po stronie klienta (Znanylekarz.pl, head of global SEO dla 4finance w 17 krajach) oraz stworzył wiele projektów e-commerce. Występuje na najważniejszych konferencjach poświęconych digital marketingowi w obszarach B2B i B2C, oraz jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swoim biznesowym portfolio ma ponad 300 projektów zrealizowanych w 30 krajach. Jest audytorem SEO i strategiem CRM, a także współautorem książki "Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki". 

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.