Polsat Media z pełną obsługą reklamową serwisów Interia.pl

Biuro reklamy Interia.pl przestanie istnieć, a jego pracownicy zostaną pracownikami Polsat Media.

W połowie lipca Grupa Polsat sfinalizowała przejęcie spółek z Grupy Interia.pl oraz Interia.pl Media. W związku z tą transakcją, od 1 października 2020 r. pełna obsługa reklamowa oraz wszystkie zlecenia na zakup powierzchni reklamowej w serwisach Grupy Interia.pl będą realizowane przez Polsat Media. Jednocześnie biuro reklamy Interia.pl w obecnym kształcie przestanie istnieć, a jego pracownicy zostaną pracownikami Polsat Media.

– Dołączenie serwisów Interia.pl do oferty reklamowej Polsat Media będzie doskonałym uzupełnieniem produktu Polsat Media Online o efektywne i wysokozasięgowe internetowe formaty reklamowe. Dla Polsat Media jest to silne wejście na rynek reklamy internetowej – mówi Magdalena Niewińska, sales director Polsat Media.

Kierownictwo Polsat Media podkreśla, że Grupa Interia znajduje się obecnie w pierwszej trójce krajowych graczy w internecie, zarówno pod względem realnych użytkowników, jak i liczby odsłon stron, oraz jest liderem pod względem dynamiki wzrostu. Z jej usług co miesiąc korzysta ponad 16 mln realnych użytkowników, a liczba odsłon stron Grupy Interia w sieci przekracza miesięcznie 1,3 mld. Najważniejsze serwisy internetowe to Interia.pl, Pomponik.pl, Smaker.pl, Styl.pl i Deccoria.pl.

Piotr Machul 255 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.