Biedronka: 100 tys. maskotek Fajniaków w dziesięć dni [wideo]

Wygląda na to, że choć akcja sieci handlowej prowadzona jest już po raz piąty, wciąż cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

Jeronimo Martins Polska (JMP), właściciel sieci 3 tys. sklepów Biedronka, informuje, że w ciągu pierwszych dziesięciu dni trwania akcji promocyjnej Gang Fajniaków, do ich klientów trafiło już 100 tys. maskotek.
Cała promocja potrwa do 18 listopada i jest wspierana szeroką kampanią reklamową w telewizji, radiu, prasie, internecie, mediach społecznościowych, a także we wszystkich sklepach sieci. Spot reklamowy trwa 45 sekund i jest emitowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i kanałach dziecięcych.

W zeszłym roku analogiczna akcja Biedronki, tyle że pod nazwą Gang Słodziaków, trwała od 26 sierpnia do 17 listopada i w jej trakcie firma wydała 7,2 mln sztuk maskotek.

Maciej Burlikowski 1413 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.