"No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv

Ideą programu emitowanego na platformach OOH należących do grupy AMS jest przede wszystkim wspieranie regionów, które w tym roku ucierpiały turystycznie z powodu pandemii koronawirusa.

Platformy wideo out-of-home Move TV i Traffic.tv, należące do grupy AMS (Agora), wprowadziły nowy program do swojej codziennej ramówki. "No to w Polskę" to program podróżniczy w formule pięciominutowego wideoreportażu. Ideą jest przede wszystkim wspieranie regionów, które w tym roku ucierpiały turystycznie z powodu COVID-19.

Pomysłodawcą i prowadzącym program jest Maciej Paszek, na co dzień pilot wycieczek turystycznych po Polsce i najdalszych zakątkach globu.

Każdy odcinek "No to w Polskę" jest emitowany w Move TV (grupa AMS) na 1,2 tys. ekranach w ponad
250 klubach fitness, w 30 miastach w Polsce, co 120 minut. W Traffic.tv program pokazywany jest na 400 ekranach w 180 warszawskich autobusach co 60 minut.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.