Walmart rozpoczyna swoją największą kampanię reklamową w tym roku

Celem jest promocja programu lojalnościowego Walmart+, który ma konkurować z Amazon Prime.

Walmart rozpocznie swoją największą kampanię roku 60-sekundowym spotem przed programem NBC „Thursday Night Football”. Kampania przygotowana przez nową agencję Deutsch wspiera Walmart+, nowy program lojalnościowy sieci, który zostanie wprowadzony w całych Stanach Zjednoczonych 15 września.

Kampania "Inny rodzaj członkostwa" ("Different Kind of Membership") pokazuje 22 rodziny „tak różne, jak klienci, których obsługujemy” - pisze w poście na firmowym blogu dyrektor ds. marketingu William White. Reklamy w stylu paradokumentalnym zostały stworzone przez duet filmowców Daniela i Katinę Mercadante, którzy na potrzeby kampanii nagrali 100 godzin materiałów wideo i 30 godzin wywiadów audio. Chodziło o pokazanie w realistyczny sposób, co testujący program użytkownicy zrobili z czasem i pieniędzmi zaoszczędzonymi dzięki niemu. Nagrania realizowano przez 14 dni, od 14 lipca do 3 sierpnia, w Chicago, Denver, San Francisco oraz Madison i Milwaukee w stanie Wisconsin. Pokazano pełny przekrój społeczny Ameryki: rodziny białe i czarne, azjatyckie, latynoskie i wielorasowe, rodziców wychowujących dzieci w pojedynkę, rodziny wielopokoleniowe i z osobami niepełnosprawnymi. Oprócz spotów telewizyjnych kampania obejmie również marketing cyfrowy, społecznościowy, audio i empiryczny.

Program Walmart+ łączy - jak deklaruje sieć - korzyści z kupowania online i w tradycyjnych sklepach. Będzie kosztować 98 dol. rocznie lub 12,95 dol. miesięcznie. Przewidziano 15-dniowy darmowy okres próbny.

Główne korzyści przewidziane dla użytkowników Walmart+ to:

  • nieograniczona bezpłatna dostawa ponad 160 tys. artykułów; usługa była wcześniej znana jako Delivery Unlimited. Jej subskrybenci automatycznie staną się członkami Walmart+;
  • Scan & Go: korzystając z aplikacji Walmart, klienci mogą skanować produkty podczas zakupów i płacić łatwo, szybko i bezdotykowo za pomocą usługi Walmart Pay;
  • zniżki na paliwo do 5 centów za galon na prawie 2 tys. stacji paliw Walmart, Murphy USA i Murphy Express. Wkrótce do oferty mają być dodane stacje paliw Sam’s Club.

Katalog korzyści ma być poszerzany. Użytkownicy Walmart+ mają dostęp do sieci ponad 4,7 tys. sklepów w Stanach Zjednoczonych, w tym 2,7 tys., które oferują dostawy tego samego dnia.

Paweł Piasecki 476 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.