LocoMotive wspiera ochronę oceanów przy użyciu technologii AR [wideo]

Dom postprodukcyjny był odpowiedzialny za produkcję gry Stone Submarines.

Dom postprodukcyjny LocoMotive wraz z Facebookiem oraz moskiewskim zespołem Stone Submarines przygotował projekt multimedialny zwracający uwagę na rosnący problem zanieczyszczenia oceanów, w związku z pandemią COVID-19 oraz masowym używaniem jednorazowych maseczek i rękawic. Kluczowym elementem kampanii jest gra wykorzystująca technologię rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality, AR) na Instagramie oraz Facebooku.

W ramach projektu zespół Stone Submarines stworzył także specjalny singiel "Empty Vessel", który jest jednocześnie ścieżką dźwiękową gry. Dom postprodukcyjny LocoMotive był odpowiedzialny za produkcję gry w technologii AR. Stone Submarines przekaże wszystkie fundusze uzyskane ze streamingu piosenki na rzecz firmy walczącej z zanieczyszczeniem oceanu.

Maciej Florek 2173 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.