OLX promuje kategorię ogłoszeń o pracę [wideo]
Za kampanię "Kandydaci nie do wzięcia" z udziałem Piotra Gąsowskiego odpowiadają agencja 23Heroes i dom produkcyjny F25.
- Talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość Polaków. Sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie - wyjaśnia Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.
Kampania wystartowała 11 września. Będzie ją można zobaczyć tylko w internecie, na kanałach social mediowych marki. Towarzyszyć jej będzie również kampania radiowa, skierowana do pracodawców. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja 23Heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny F25.
Praca to jedna z największych kategorii na OLX. W maju br. odwiedziło ją - według danych PBI/Gemius - ponad 2,3 miliona użytkowników. Szukają oni pracy w 30 kategoriach, w których miesięcznie pojawia się nawet 100 tys. ogłoszeń.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.