OLX promuje kategorię ogłoszeń o pracę [wideo]

Za kampanię "Kandydaci nie do wzięcia" z udziałem Piotra Gąsowskiego odpowiadają agencja 23Heroes i dom produkcyjny F25.

Serwis ogłoszeniowy OLX ruszył z nową kampanią, która przedstawia podstawowe błędy kandydatów ubiegających się o zatrudnienie. Wirtualne show o nazwie „Kandydaci nie do wzięcia” prowadzi aktor i artysta kabaretowy Piotr Gąsowski, który wprowadza na scenę kolejnych kandydatów. Formuła przypomina muzyczne talent show - czy raczej antytalent show. Na załączonym wideo można zobaczyć pierwszy z sześciu odcinków cyklu.

- Talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość Polaków. Sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie - wyjaśnia Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.

Kampania wystartowała 11 września. Będzie ją można zobaczyć tylko w internecie, na kanałach social mediowych marki. Towarzyszyć jej będzie również kampania radiowa, skierowana do pracodawców. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja 23Heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny F25.

Praca to jedna z największych kategorii na OLX. W maju br. odwiedziło ją - według danych  PBI/Gemius - ponad 2,3 miliona użytkowników. Szukają oni pracy w 30 kategoriach, w których miesięcznie pojawia się nawet 100 tys. ogłoszeń.

Paweł Piasecki 476 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.