Screen Network z siecią ekranów na dworcach kolejowych [wideo]

Jedną z nowości są wielkoformatowe kurtyny LED na dworcach Poznań Główny i Warszawa Wschodnia.

Spółka Screen Network uruchomiła ekrany cyfrowe (DOOH) na dworcach kolejowych z największą liczbą podróżnych. Łączna dobowa widownia nowej sieci przekracza milion osób. W jej skład wchodzi obecnie 186 ekranów na 41 dworcach.

Sieć tworzą ekrany o różnych formatach, dopasowane do architektury danego dworca. Jedną z nowości są wielkoformatowe kurtyny LED o powierzchni 26 mkw. usytuowane na dworcach Poznań Główny i Warszawa Wschodnia. Spółka rozszerzyła swoje portfolio o 80-calowe ekrany Digital CLP, które uzupełniają dotychczasową sieć ekranów LCD w kasach PKP Intercity.

Zdecydowaliśmy się na inwestycję m.in. ze względu na spektakularną widownię sięgającą miliona osób dziennie. Na dworcach trafiamy do wszystkich grup docelowych – dojeżdżających do pracy, do osób podróżujących biznesowo, ludzi młodych przemieszczających się między miastami czy do rodzin z dziećmi. Osoby znajdujące się w podróży mają czas i ochotę na zapoznanie się z komunikatem i dzięki temu są gotowe poznać ofertę produktową i usługową klienta – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network.

To kolejna w ostatnim czasie inwestycja Screen Network. W 2019 r. spółka uruchomiła kurtynę LED – Super Screen na elewacji centrum handlowego Plac Unii City Shopping oraz ekrany LED na hotelu Marriott w Warszawie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.