Tymbark promuje linię musów [wideo]

Działania realizują BrainBox i Starcom.

Tymbark (Maspex) wystartował z nową kampanią reklamową. Pokazuje w niej różnorodne, codzienne sytuacje, w których warto sięgać po musy, m.in. przerwę w biurze, podróż czy aktywność fizyczną. Promocji musów towarzyszy wdrożenie nowości, jaką jest linia musów z warzywami.

Kampania łączy szereg wykorzystywanych narzędzi i kanałów: telewizję, platformy VoD, YouTube, kreacje na przystankach autobusowych i w bankomatach, materiały POS w sklepach, a także działania digitalowe i komunikację w social mediach.

Za kreację odpowiada agencja BrainBox. Media zaplanował i kupił Starcom.

Maciej Florek 2390 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.