Artegence świętuje 25 lat [wideo]

Z okazji 25. urodzin agencja pyta klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę.

Agencja Artegence powstała w 1995 roku. Początkowo była wyłącznie agencją interaktywną, obecnie
w ramach grupy Efigence zespół 180 osób świadczy usługi we wszystkich kanałach. Zajmuje się projektowaniem digitalowej rzeczywistości dla marek w oparciu o najnowsze technologie, kreację, design, strategię oraz data science.

- Zastanawialiśmy się, jak świętować nasz jubileusz w tak niesprzyjającym imprezowaniu czasie. Postanowiliśmy się spotkać z osobami, które reprezentują naszych obecnych i byłych klientów, a także ze współpracownikami i konkurencją oraz ludźmi, z którymi od lat budujemy branżę reklamową w Polsce. Efekt jest dla nas nie mniej sympatyczny, niż te minione lata. - wyjaśnia Andrzej Szewczyk, prezes
zarządu firmy.

Przez minionych 25 lat agencja zmieniała się i rozwijała, podobnie jak rozwijał się rynek, technologia i nowoczesne sposoby komunikacji. - Od czasu postania agencji zmieniło się niemal wszystko, ale w Artegence nadal mamy sporo radości z tego, co robimy dla naszych klientów, a przy szczególnych okazjach także dla siebie - komentuje Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

Kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych branżowych nagród na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Kreatura (w tym w 2005 r. pierwsze grand prix za kampanię internetową w historii konkursu organizowanego przez wydawcę "Media Marketing Polska"),  Mixx Awards Europe 2020, polskiej edycji Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), Effie Awards (Grand Prix w 2016 r.), Young Drummers 2017, KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. agencja 20-lecia) i  Golden Drum.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.