"Reklama dla klimatu" - specjalna oferta Gazeta.pl
Portal za symboliczną złotówkę przedstawi kampanie firm działających na rzecz środowiska.
-Naszą propozycję kierujemy do firm, które swoimi działaniami, postawą i strategią przyczyniają się do poprawy stanu środowiska – wprowadzają ekorozwiązania, promują ekonawyki czy szerzą świadomość ekologiczną wśród swoich pracowników lub odbiorców – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl.
Gazeta.pl oferuje przedsiębiorcom jednodniową kampanię reklamową na stronie głównej portalu oraz publikację artykułu w sekcji zielona.gazeta.pl. Weryfikacją firm pod kątem spełnienia warunków akcji zajmie się powołana przez organizatora komisja, która wyłoni najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nowatorskie lub wyjątkowo efektywne przedsięwzięcia o charakterze ekologicznym, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego.
Zbieranie zgłoszeń od przedsiębiorców trwa od 14 września do 6 listopada br. Emisje reklam będą dostępne od najbliższego piątku aż do końca listopada br.
Akcja „Reklama dla klimatu” będzie promowana w kanałach własnych portalu i mediach branżowych.