"Reklama dla klimatu" - specjalna oferta Gazeta.pl

Portal za symboliczną złotówkę przedstawi kampanie firm działających na rzecz środowiska.

„Reklama dla klimatu” to hasło specjalnej akcji portalu Gazeta.pl, której celem jest promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. Na stronie głównej Gazeta.pl za symboliczną złotówkę prezentowane będą kampanie firm, które podejmują działania na rzecz środowiska. Kampanie reklamowe oferowane w ramach akcji będą emitowane w każdy piątek do końca listopada br.

-Naszą propozycję kierujemy do firm, które swoimi działaniami, postawą i strategią przyczyniają się do poprawy stanu środowiska – wprowadzają ekorozwiązania, promują ekonawyki czy szerzą świadomość ekologiczną wśród swoich pracowników lub odbiorców – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl.

Gazeta.pl oferuje przedsiębiorcom jednodniową kampanię reklamową na stronie głównej portalu oraz publikację artykułu w sekcji zielona.gazeta.pl. Weryfikacją firm pod kątem spełnienia warunków akcji zajmie się powołana przez organizatora komisja, która wyłoni najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nowatorskie lub wyjątkowo efektywne przedsięwzięcia o charakterze ekologicznym, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego.

Zbieranie zgłoszeń od przedsiębiorców trwa od 14 września do 6 listopada br. Emisje reklam będą dostępne od najbliższego piątku aż do końca listopada br.

Akcja „Reklama dla klimatu” będzie promowana w kanałach własnych portalu i mediach branżowych.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.