Sylwia Chada general managerem w TikToku

Odpowiada za rozwiązania biznesowe na rynku Polskim i krajach z regionu CEE.

Sylwia Chada objęła stanowisko general managera of global business solutions na Polskę i kraje CEE w TikToku - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
 
Wcześniej Chada była dyrektorem zarządzającym Httpool, firmy, która zajmuje się pośrednictwem sprzedaży reklam m.in. na platformach LinkedIn czy Spotify. Z branżą reklamową związana jest od ponad 20 lat. Pracowała m.in w Agorze jako head of business Epic Makers, odpowiadała za produkty wideo w Media Impact Polska, była dyrektorem w Atmedia Interactive, Polskapresse i Bauerze. Pracowała również po stronie agencyjnej, m.in. w Lowe Media (obecnie MullenLowe MediaHub), Starcomie i OMD.
Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.