Molecular BBDO rozszerzył zespół
Konrad Żmuda-Trzebiatowski objął stanowisko senior e-retail strategist, a Michał Kulbacki e-commerce content & analytics strategist.
Konrad Żmuda-Trzebiatowski jako senior e-retail strategist będzie odpowiedzialny za aktywację marek na platformach i projektowanie ekosystemów sprzedaży. Działaniami e-commerce i komunikacją digital zajmuje się od 7 lat. Pracował w Saatchi & Saatchi IS i Pathfinder23, zarówno w bezpośredniej pracy na platformach jako e-merchandiser, jak i w pracy z klientami na poziomie globalnym i lokalnym jako strateg.
Michał Kulbacki objął stanowisko e-commerce content & analytics strategist. Zajmie się tworzeniem strategii kontentowych i automatyzacją procesów e-commerce poprzez rozwój analityki i narzędzi, poszerzając tym samym możliwości i kompetencje agencji. Przed dołączeniem do Molecular BBDO, był strategiem e-commerce w Pathfinder23, współpracował z firmą Coty na rynkach CEE, Danone, Bayer, P&G, Schneider-Electric, Bahlsen. Jest zwolennikiem automatyzacji i usprawniania procesów, przyczynił się do wdrożenia nowych narzędzi usprawniających projekty na Amazonie i w obszarze SEO. Wcześniej zdobywał doświadczenie po stronie marketerów z branży FMCG (Coca-Cola, Henkel i Colgate-Palmolive), wspierając kluczowe marki w działaniach in-store i digital.
Komentarze
Artykuły powiązane