PZU przenosi obsługę mediową do Sigma Bis

Od 2019 r. za planowanie i zakup mediów dla PZU odpowiadał Carat (Dentsu Aegis Network Polska).

Od połowy września PZU przenosi obsługę mediową z domu mediowego Carat do Sigma Bis, domu mediowego, którego PZU i PKN Orlen są współwłaścicielami.

Carat odpowiadał za planowanie i zakup mediów dla PZU od 2019 roku. Działania agencji polegały w na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marki PZU oraz jej produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych. Dom mediowy Carat był także odpowiedzialny za zakup mediów na potrzeby spółki, raportowanie, analizę oraz rozliczenie kampanii.
 
Sigma Bis została powołana przez PKN Orlen i PZU na początku br. W lutym agencja rozpoczęła działalność operacyjną. Docelowo ma pracować dla spółek, które ją utworzyły oraz innych podmiotów na rynku.
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.