Adidas o szkodliwości plastiku [wideo]

Okazją do zwrócenia uwagi na problem stała się premiera Adidas Clean Classics.

Adidas postanowił zwrócić uwagę na problem nadprodukcji i szkodliwości plastiku w ramach premiery nowej kolekcji Adidas Clean Classics. W kampanii, której osią jest design powierzchni sklepowej, zaaranżowano witrynę sklepu z butami w Warszawie – Warsaw Sneaker Store - jako wysypisko śmieci.

Agencja VMLY&R odpowiada za strategię, kreację, produkcję aranżacji w Warsaw Sneaker Store oraz współpracę z influencerami. Produkcją wideo zajął się dom produkcyjny Shootme.

 

Katarzyna Kacprzak 670 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.