Carrefour przekonuje, że "możemy jeść mądrze" [wideo]
W kampanii przygotowanej przez Saatchi &Saatchi sieć sklepów promuje produkty marki własnej "Jakość z Natury Carrefour".
& Saatchi.
Strategia komunikacji opiera się na przybliżeniu konsumentowi efektów pracy lokalnych, zaufanych producentów wytwarzających produkty na ekologicznie czystych terenach Polski.
Kampanii towarzyszy również akcja promocyjna, w ramach której do 26 września 2020 r. użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty "Jakość z Natury Carrefour" z 20-procentowym rabatem.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane