Carrefour przekonuje, że "możemy jeść mądrze" [wideo]

W kampanii przygotowanej przez Saatchi &Saatchi sieć sklepów promuje produkty marki własnej "Jakość z Natury Carrefour".

Wystartowała kampania Carrefoura "Możemy jeść mądrze", która promuje produkty marki własnej "Jakość z Natury Carrefour". Kampania przygotowana została przez agencję Saatchi
& Saatchi.

Strategia komunikacji opiera się na przybliżeniu konsumentowi efektów pracy lokalnych, zaufanych producentów wytwarzających produkty na ekologicznie czystych terenach Polski.

Kampanii towarzyszy również akcja promocyjna, w ramach której do 26 września 2020 r. użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty "Jakość z Natury Carrefour" z 20-procentowym rabatem.

W ramach działań wyprodukowane zostały spoty telewizyjne i materiały POS, a kampania uzupełniona została informacjami w katalogu handlowym. Pomysł i kreacja powstały w Saatchi & Saatchi. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję – Prodigious.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.