Prowly przejęte przez SEMrush
Polska firma, rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR, uzyskała dostęp do technologii, która pozwoli na pomiar efektywności działań.
Prowly obecnie osiąga próg rentowności, mając roczne przychody powtarzalne (ARR) na poziomie ponad 1 miliona dol. Wzrost ARR rok do roku jest trzycyfrowy, a większość nowych przychodów pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej. Z platformy korzysta ponad 2 tys. specjalistów PR z całego świata. Firmy różnej wielkości opublikowały dotychczas na Prowly ponad 75 tys. artykułów. Platforma oferuje dostęp do bazy danych ponad 1 miliona dziennikarzy i influencerów, funkcjonalność CRM, dostosowane do indywidualnych potrzeb newsroomy online, kampanie e-mailowe i zaawansowane analizy PR.
SEMrush to platforma SaaS do zarządzania widocznością w Internecie i marketingu treści mająca 6 milionów użytkowników. Oferuje rozwiązania dla firm z dowolnej branży do tworzenia kampanii we wszystkich kanałach, a także zarządzania nimi i pomiaru ich wyników. W 2020 r. Inc. Magazine umieścił SEMrush na liście najszybciej rozwijających się prywatnych firm w Stanach Zjednoczonych.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.