Nowa edycja konkursu Timecode ruszyła 16 września [wideo]
W tym roku konkurs dla twórców animacji reklamowych i motion designerów odbywa się pod hasłem "Animacja dla planety".
Konkursowe ścieżki są do pobrania ze strony www.timecodeakcjaanimacja.pl. Prace można zgłaszać do 14 października. Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 10 listopada.
Prace oceniać będzie jury w składzie: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - visual & graphic designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - executive creative director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - head of visual design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - creative director / experience director MELT.
Pula nagród w konkursie wynosi 27 tys. zł, nagroda główna o wartości 10 tys. zł to monitor EIZO Color Edge CS2410 oraz tablet Wacom One.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.