Nowa edycja konkursu Timecode ruszyła 16 września [wideo]

W tym roku konkurs dla twórców animacji reklamowych i motion designerów odbywa się pod hasłem "Animacja dla planety".

Tegoroczna, trzecia edycja konkursu Timecode dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów jest wyjątkowa: po raz pierwszy konkurs ma temat przewodni ("Animacja dla planety") i po raz pierwszy odbywa się online. Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych opracowanych przez agencje: FCB Bridge2Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

Konkursowe ścieżki są do pobrania ze strony www.timecodeakcjaanimacja.pl. Prace można zgłaszać do 14 października. Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 10 listopada.

Prace oceniać będzie jury w składzie: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - visual & graphic designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - executive creative director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - head of visual design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - creative director / experience director MELT.

Pula nagród w konkursie wynosi 27 tys. zł, nagroda główna o wartości 10 tys. zł to monitor EIZO Color Edge CS2410 oraz tablet Wacom One.

Paweł Piasecki 510 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.