Magazyn "Focus" świętuje 25-lecie
Jubileuszowe wydanie magazynu wsparte zostało kampanią reklamową, a sam tytuł ukazał się z dwiema książkami do wyboru.
W jubileuszowym magazynie m.in. ilustracja drzewa genealogicznego Focusa, rozmowa z prof. Szymonem Malinowskim o tym, jak zmieni się klimat nad Wisłą przez najbliższe 25-lat, rozważania na temat pierwszego dziecka, które urodzi się na Marsie oraz możliwe scenariusze zaludniania Czerwonej Planety. Poza tym w wydaniu przeczytamy również o tym, jak oglądanie seriali przez internet szkodzi planecie.
Magazyn wsparty jest kampanią promocyjną w dzienniku "Rzeczpospolita", tytułach prasowych
Burdy, serwisach internetowych (WP, serwisy Burdy) i social mediach wydawnictwa.
Wydanie urodzinowe Focusa ma również mutacje z książką, do wyboru: „Góry na opak 2, czyli rozmowy z tymi co zostają” Olgi Puncewicz i „Złotko” C.J. Skuse.
Grupę Focus stanowi kilka magazynów: „Focus. Nauka zmienia świat”, „Focus Historia”, „Focus Ekstra, „Focus Wiedza” i „Focus Śledczy”. Łączny, miesięczny nakład wszystkich magazynów grupy przekracza 100 tys. egzemplarzy. Cyfrowa odsłona „Focusa” prowadzona przez Agnieszkę Wirtwein-Przerwę to przede wszystkim strona Focus.pl, która w lipcu zanotowała rekordową liczbę 2,2 mln unikalnych użytkowników i 6,5 mln odsłon (wzrost o 160% rok do roku) oraz profil na Facebooku, który ma ponad 224 tys. fanów.