Joanna Gerlee przewodniczącą jury konkursu Kreatura

Prace można zgłaszać do 15 października.

Joanna Gerlee, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna agencji Digital Kingdom, jest przewodniczącą jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. To już 24. edycja tego najstarszego w Polsce konkursu kreacji reklamowej.

W skład jury weszli: Katarzyna Hryćko-Górnicka, business unit director, Advalue; Michał Kaleta, dyrektor zarządzający i partner w Endorfina Events i Endorfina Studio; Mateusz Kawęczyński, collective member & partner, Twin Digital Collective; Michał Misiński, reżyser, dyrektor kreatywny, współtwórca Juice; Piotr Piwocki, senior art director, DDB; Jorge Sanchez, dyrektor biura marketingu, Bank Peako SA; Jarosław Sawko, założyciel i właściciel oraz przewodniczący rady nadzorczej Platige Image; Michał Sitek, producent, właściciel studia Lucky Luciano; Sławomir Skowerski, head of copywriting w agencji GoldenSubmarine; Kacper Wantoła, współwłaściciel i producent, Graffiti Films; Michał Wawrzyniak, szef rozwoju digitalowego i dwóch kanałów sprzedaży (e-commerce i specjalistyka) w Mars Polska; Piotr Zawałło, dyrektor kreatywny w Focus Media Group.

Prace konkursowe można zgłaszać - w 23 kategoriach - do 15 października. W dniach 3 i 4  listopada będzie obradować jury złożone z przedstawicieli agencji i marketerów. Wręczenie nagród przewidziano na 26 listopada. 

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca "Media Marketing Polska". Więcej szczegółów, w tym pełna lista kategorii konkursowych Kreatura 2020 i archiwum prac nagrodzonych w poprzednich edycjach na stronie Kreatura.pl

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.