Zalando poszerza ofertę o używaną odzież

Nowa oferta pre-owned rusza na razie w Niemczech i w Hiszpanii, w październiku będzie dostępna na kolejnych rynkach, w tym w Polsce.

Nowa oferta Zalando Pre-owned skierowana jest zarówno do klientów, którzy chcą kupować, jak i do tych, którzy zamierzają sprzedawać używane artykuły na platformie modowo-lifestyle'owej. W obu wypadkach mogą korzystać z bezpłatnej wysyłki. Po sprzedaży odzieży mogą wybrać, czy wolą otrzymać kartę podarunkową na Zalando o odpowiedniej wartości czy wesprzeć jedną z dwóch partnerskich organizacji charytatywnych - Czerwony Krzyż lub WeForest. Wszystkie artykuły używane oferowane na Zalando są sprawdzane pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla ogółu użytkowników. Jak deklaruje Torben Hansen (na zdjęciu), wiceprezes Zalando ds. e-commerce, niemiecka platforma jako pierwsza oferuje tak proste i kompleksowe rozwiązanie w tym zakresie.

W październiku oferta, dostępna obecnie w Niemczech i w Hiszpanii, zostanie uruchomiona także w Belgii, Francji, Holandii i Polsce.

Oferta wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju Zalando, wspierając cel firmy, jakim jest przedłużenie życia 50 milionów artykułów i wyeliminowanie tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do 2023 r.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.