WP z serwisem Vibez adresowanym do młodych użytkowników
Jest to serwis typu "mobile first", a właściwie "mobile only", wykorzystujący rozwiązania znane z aplikacji społecznościowych.
Jak mówi Jarosław Żulpo, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu Wydawniczego WP Media SA, Vibez powstawał w koncepcji nie tyle "mobile first", co "mobile only", a główną ideą było podejście "user first". Młodzi użytkownicy szczegółowo analizowali sposoby działania, wygląd, formę treści oraz nazwę, którą wskazali sami spośród różnych wariantów. Vibez stawia na nowych użytkowników, jego treści nie będą promowane na stronie głównej portalu ani w żadnym innym serwisie Wirtualnej Polski.
– Vibez to pomysł na start-up wewnątrz korporacji. Propozycja dla młodych, nie duchem, tylko faktycznie, zupełnie inna niż wszystko, co robi Wirtualna Polska. To serwis z treściami i redakcją, której daliśmy pełną swobodę bez żadnych ograniczeń i konwenansów. Dla wielu z nich to pierwsza praca w życiu. Mamy szczerą nadzieję, że czytelnicy tradycyjnych mediów nie znajdą tam niczego dla siebie – zapewnia przekornie Tomasz Bryja, dyrektor zarządzający Vibez.
Misją Vibez ma być łączenie jakościowego dziennikarstwa z nowoczesnym sposobem konsumpcji treści przez młodych użytkowników. Serwis został zrealizowany we współpracy z Google w ramach Google Digital News Initiative. Jako jedyna taka inicjatywa wydawnicza w tej części Europy otrzymał finansowanie w kategorii dużych projektów (od 300 tys. do miliona euro).
Redaktor prowadzącą Vibez jest Aneta Bańkowska.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.