MediaFarm reprezentuje w Polsce Kidoz

Kidoz to sieć mobilnej reklamy skierowanej do najmłodszych.

MediaFarm reprezentuje w Polsce Kidoz, sieć mobilnej reklamy skierowanej do najmłodszych internautów w bezpiecznych mediach cyfrowych. W wyniku umowy zawartej z Kidoz MediaFarm będzie reprezentować tę firmę w Polsce jako wyłączny partner agencyjny. Kidoz to notowany na giełdzie w Toronto deweloper oprogramowania oraz twórca i operator bezpiecznej sieci reklamy w grach mobilnych.

Sieć reklamy Kidoz działa w zgodzie z GDPR oraz COPPA (Children’s Online Privacy Protection Act). Reklamy emitowane są w bezpiecznym środowisku i docierają do ponad 100 milionów dzieci każdego miesiąca. Z produktów reklamowych Kidoz korzystają wiodący globalni marketerzy, tacy jak Mattel, Lego, Disney czy Crayola.

- Partnerstwo z Kidoz pozwoli nam wykorzystywać ich najwyższej klasy technologię i dopełni nasze portfolio produktowe. W miarę jak coraz większa część aktywności mediowej polskich dzieci ma miejsce w świecie cyfrowym kosztem analogowego, MediaFarm stara się regularnie dostarczać reklamodawcom nowych narzędzi, które pomagają im dotrzeć z ofertą do niemal wszystkich polskich dzieci – twierdzi Tomasz Bruss, założyciel i prezes MediaFarm.

- MediaFarm zapewni nam dostęp do kampanii najbardziej prestiżowych marek ze świata zabawek, rozrywki i nie tylko. Nasz zasięg, bezpieczeństwo oraz certyfikacje Google i Apple czynią Kidoz najbardziej popularną siecią reklamową wśród wydawców bezpiecznych aplikacji dla dzieci, a nasz wzrost trwa dzięki jakości treści oraz zaangażowaniu użytkowników – deklaruje Jason Williams, co-CEO Kidoz.

Agencja MediaFarm powstała w 2011 r. Jest domem sprzedaży mediów interaktywnych. Realizuje kampanie wideo, display, rich media oraz niestandardowe. Kidoz twierdzi, że narzędzia są zainstalowane w ponad 3,8 tys. aplikacji przeznaczonych dla dzieci, co czyni go liderem w dotarciu do dzieci na platformie mobilnej przez marki i wydawców.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.