MediaFarm reprezentuje w Polsce Kidoz
Kidoz to sieć mobilnej reklamy skierowanej do najmłodszych.
Sieć reklamy Kidoz działa w zgodzie z GDPR oraz COPPA (Children’s Online Privacy Protection Act). Reklamy emitowane są w bezpiecznym środowisku i docierają do ponad 100 milionów dzieci każdego miesiąca. Z produktów reklamowych Kidoz korzystają wiodący globalni marketerzy, tacy jak Mattel, Lego, Disney czy Crayola.
- Partnerstwo z Kidoz pozwoli nam wykorzystywać ich najwyższej klasy technologię i dopełni nasze portfolio produktowe. W miarę jak coraz większa część aktywności mediowej polskich dzieci ma miejsce w świecie cyfrowym kosztem analogowego, MediaFarm stara się regularnie dostarczać reklamodawcom nowych narzędzi, które pomagają im dotrzeć z ofertą do niemal wszystkich polskich dzieci – twierdzi Tomasz Bruss, założyciel i prezes MediaFarm.
- MediaFarm zapewni nam dostęp do kampanii najbardziej prestiżowych marek ze świata zabawek, rozrywki i nie tylko. Nasz zasięg, bezpieczeństwo oraz certyfikacje Google i Apple czynią Kidoz najbardziej popularną siecią reklamową wśród wydawców bezpiecznych aplikacji dla dzieci, a nasz wzrost trwa dzięki jakości treści oraz zaangażowaniu użytkowników – deklaruje Jason Williams, co-CEO Kidoz.
Agencja MediaFarm powstała w 2011 r. Jest domem sprzedaży mediów interaktywnych. Realizuje kampanie wideo, display, rich media oraz niestandardowe. Kidoz twierdzi, że narzędzia są zainstalowane w ponad 3,8 tys. aplikacji przeznaczonych dla dzieci, co czyni go liderem w dotarciu do dzieci na platformie mobilnej przez marki i wydawców.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.