Avon z nową kampanią - Watch Me Now [wideo]

Firma zmienia logo i szatę graficzną, komunikując innowacyjność, otwartość i odwagę.

Avon rusza z nową, globalną strategią i kampanią pod hasłem "Watch Me Now" - "Myślisz, że znasz Avon? Pomyśl raz jeszcze!", która ma zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. 

Kampania wprowadza nową identyfikację wizualną marki i pierwszą od dziesięcioleci aktualizację logo. Rebranding przedstawia firmę w odważniejszej odsłonie, która lepiej odzwierciedla dzisiejsze podejście do życia konsultantek i klientek marki. Nowy logotyp nawiązuje do logo firmy z lat 30., jednak został do niego dodany nowoczesny gradient kolorów. Odświeżona szata graficzna jest już widoczna na produktach i w katalogach Avon.

W Polsce w ub.r. firma Avon odnotowała wzrost liczby transakcji przeprowadzanych cyfrowo o 125,5%, a liczba nowych konsultantek urosła o blisko 20%.

- Kampania "Watch Me Now" to początek nowego rozdziału dla marki. To zebranie prawie 135 lat wiedzy na temat relacji społecznych oraz demokratyzacji piękna i zastosowanie jej w dzisiejszym kontekście. Chcemy pokazać całemu światu moc naszych ludzi, aktywizmu i produktów. Chcemy pokazać, jaki naprawdę jest Avon – mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

Avon pracuje w Polsce z agencją Garden of Words (działania PR), domem mediowym Starcom oraz agencją Lemon.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.