Zwycięzca MasterChefa promuje gotowanie z Netto

Mateusz "Surfer" Zielonka wystąpił w serii filmów promujących nowy program lojalnościowy dla klientów sieci.

We wrześniu wystartowała kampania "Mistrzowska akcja w Netto", nowy program lojalnościowy dla klientów sieci.

Wszyscy, którzy od 7 września do 24 grudnia dokonają zakupów za kwotę 25 zł, otrzymają do 67% rabatu na profesjonalne garnki i patelnie z kolekcji MasterChef, dostępne w sieci handlowej Netto.

Program inspiruje także do gotowania. W ramach kampanii powstała seria filmów kulinarnych, do udziału w których zaproszono kucharza, zwycięzcę szóstej edycji programu MasterChef.

Mateusz Zielonka, znany jako "Surfer", dzieli się w nich swoją kulinarną wiedzą i prezentuje porady oraz ciekawe przepisy na proste i smaczne potrawy, m.in. bowl, czyli micha rozmaitości, makaron na woku, kaczkę na miodzie i tymianku, dyniowe snacki czy świątecznego pstrąga, a także proste pomysły na sosy z domowych składników. Towarzyszą mu dwaj pomocnicy, znani z poprzednich edycji programu, występujący w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie.

Przepisy Mateusza Zielonki są na bieżąco udostępniane na stronie internetowej Netto.pl oraz na kanale Netto Polska na YouTube.

Akcja wspierana jest przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD, a także materiały promocyjne widoczne w sklepach Netto.

(Handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.