Wizerunkowa kampania Eobuwie [wideo]

Za kreację odpowiada agencja 23 Heroes, która kontynuuje dobrze przyjęty koncept #zawszewtwoimstylu.

Wystartowała jesienna kampania wizerunkowa sieci Eobuwie. Kampanię zobaczą także mieszkańcy rynków zagranicznych: Węgier, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Litwy, Grecji i po raz pierwszy Chorwacji. Dodatkowo, by wzmocnić przekaz telewizyjny, kampania emitowana będzie na YouTube, odpowiednio skorelowana czasowo ze spotami telewizyjnymi.

W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane będą 30- i 15-sekundowe spoty, billboardy sponsorskie oraz kampania prasowa w tytułach lifestyle'owych. Od strony kreatywnej za całość odpowiada agencja 23 Heroes, która kontynuuje dobrze przyjęty koncept #zawszewtwoimstylu. Produkcję zrealizowało Sputnik Studio. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Havas Media. Pozostałe media klient kupił we własnym zakresie.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.