Searchspring ogłasza otwarcie oddziału w Polsce
Firmą jest globalnym dostawcą usług dla e-commerce związanych z wyszukiwaniem i sprzedażą.
Polski zespół zajmie się systemem pozyskiwania danych Searchspring, w tym przyspieszeniem aktualizacji strumienia danych i stanów magazynowych, szybszym uzyskiwaniem wyników wyszukiwania oraz bardziej płynną integracją i lepszym doświadczeniem użytkowników.
W lutym br. nastąpiła fuzja Searchspring z firmą Nextopia z Toronto. W sierpniu br. Searchspring ogłosił przejęcie 4-Tell, lidera w zakresie rekomendacji i personalizacji sprzedaży internetowej.
Wśród klientów Searchspring są głównie marki odzieżowe, takie jak Fabletics (damska odzież sportowa), Volcom (odzież dla skateboarderów, surferów i snowboardzistów) czy Wildfang (przełamująca konwencje odzież damska inspirowana modą męską), a także m.in. Bethseda (gry wideo) i Moen (krany i inne urządzenia łazienkowe i kuchenne).

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.