Agora straciła 50% przychodów
Przede wszystkim z powodu zamknięcia kin.
Winna temu była epidemia koronawirusa (COVID-19), a przede wszystkim zamknięcie kin, ale biznes grupy ucierpiał praktycznie we wszystkich swoich segmentach. Wpływy ze sprzedaży usług reklamowych Agory zmalały w mienionym kwartale o 48%. Przychody firmy AMS spadły o 75%. Z kolei wpływy reklamowe sieci radiowej Agory spadły o 42%, a reklamy kinowej w ogóle nie było. Epidemia tylko pogłębiła negatywny trend spadku reklam prasowych - w przypadku tytułów wydawanych przez Agorę w II kwartale sięgnął on 51,5%. Najmniej ucierpiała reklama internetowa - portal i serwisy Agory zanotowały spadek wpływów reklamowych o 8%.
Z powodu epidemii rząd nakazał zamknięcie wszystkich kin w kraju od 12 marca do 5 czerwca br. W pierwszej połowie br. sprzedano w Polsce 12,3 mln biletów do kin, w tym 3,3 mln - w kinach sieci Helios Agory.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.