Przedstawiciele BNP Paribas, Google, Huawei, Starcomu i VMLY&R na konferencji Next Day Summit

Wydarzenie online rozpoczyna się już jutro.

Przedstawiciele m.in. BNP Paribas, DDB, Google, Huawei, Screen Network, Starcomu i VMLY&R wystąpią na konferencji online Next Day - Consumer of the Future. Głównym zadaniem wydarzenia jest spojrzenie na konsumenta przyszłości z różnych perspektyw, a także zarysowanie trendów dla mediów i rynku różnych usług marketingowych. Ważnym tematem będą zmiany, jakie wywołuje pandemia. 

Poruszone będą m.in. takie zagadnienia jak przyszłość social mediów, technologie mobile, e-commerce, scena startupowa, gaming, zaangażowanie społeczne marek, nowy luksus, przyszłość agencji reklamowej czy digital OOH  i idea smart city. 

Obok sceny "Media Marketing Polska" nasze siostrzane magazyny "Handel" i "Food Service" przygotowały na swoich scenach osobne programy, gdzie znajdziemy wiele ciekawych prelekcji i paneli dyskusyjnych dotyczących np. retailu, rynku FMCG czy sektora delivery. 

Organizatorem wydarzenia jest VFP Communications, wydawca magazynów "Media Marketing Polska", "Handel" i "Food Service". Konferencja startuje już jutro  i będzie miała formułę online, zarówno w postaci sesji live, jak i materiałów wideo oraz prezentacji dostępnych on demand. Więcej informacji na nextdaysummit.pl

Tomasz Wygnański 710 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.