Isobar zaprojektował nowe logo Vectry [wideo]

Operator unowocześnia identyfikację wizualną marki.

Największy krajowy operator sieci kablowej Vectra zmienia logotyp. Zdaniem przedstawicieli firmy nowe ma być bardziej dynamiczne dzięki zastosowaniu nowej czcionki i dodaniu żółtego obiektu graficznego symbolizującego literę "v".

Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada agencja reklamowa Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).

Dzięki przejęciu w ub.r. Multimedia Polska Vectra stała się operatorem największej w kraju sieci kablowej - obsługuje 1,7 mln klientów w ponad 2 tys. miejscowości w kraju, a jej kable docierają do blisko 4,5 mln gospodarstw domowych.

Maciej Burlikowski 1439 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.