Big Picture odpowiada za komunikację Allegro Smart!Week

Festiwal zakupów odbywa się w dniach 28 września - 4 października.

Od lipca agencja Big Picture odpowiada za kompleksową strategię PR, w tym realizację działań z zakresu media i influencer relations w ramach wsparcia drugiej edycji festiwalu promocji Allegro Smart! Week.

W dniach 28 września - 4 października odbywa się festiwal zakupów: Allegro Smart! Week skierowany do posiadaczy usługi Allegro Smart! Poza podstawowymi usługami realizowanymi w ramach programu lojalnościowego (darmowe dostawy do paczkomatów i punktów odbioru oraz bezpłatny kurier) będą mogli kupić produkty w promocyjnych cenach (zniżki sięgają nawet 70%).

Współpraca Big Picture i Allegro ma charakter długofalowy i obejmuje koncepcję strategiczną w zakresie komunikacji z mediami oraz influencer marketingu. Agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego oraz kreacją materiałów kontentowych. W ramach promocji Allegro Smart! Week do współpracy przy kampanii zaproszono m.in. Maffashion, Małgorzatę Rozenek-Majdan i Radosława Majdana, którzy będą promować akcję na Instagramie oraz TikToku. Big Picture zajmuje się kompleksową obsługą tych działań.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiada zespół kierowany przez Kamilę Kończak – Karolina Pękalska, Marta Kłys, Agnieszka Anikin.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.