Costa Coffee wprowadza nowe warianty kaw w wersji do domu

Kawy dostępne są w ziarnach, jako kawa mielona oraz w kapsułkach.

Przejęta w ub.r. przez Coca-Colę marka Costa Coffee poinformowała o poszerzeniu oferty kaw o linię Costa Coffee Home Edition, stworzoną z myślą o przygotowaniu kawy w domu. Kawa jest dostępna w czterech wariantach smakowych, zarówno w ziarnach, jako kawa mielona, jak i w kapsułkach. Jak zapewnia biuro prasowe, wszystkie wersje kaw Home Edition są wypalane tak, aby sprawdziły się w domowych ekspresach ciśnieniowych, kawiarkach, ekspresach kapsułkowych i przelewowych.

Produkty dostępne są w trzech opcjach wagowych: 200 g, 500 g i 1 kg. Kawy Home Edition można już nabyć w sieci kawiarni Costa Coffee oraz w supermarkecie online frisco.pl i sklepach tradycyjnych.

Wprowadzenie nowej linii kaw jest wsparte wysokozasięgową kampanią wykorzystującą głównie kanały digital oraz zaangażowanie influencerów. Działania komunikacyjne startują pod koniec września i potrwają do końca roku. Ich motywem przewodnim będzie hasło "Lepszy początek z Costa Coffee" oraz idea "CO STAnowi o…". Za strategię, kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR w obszarze strategii mediowej, media relations i influencer marketingu prowadzi agencja Big Picture.

Katarzyna Woźniak 552 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.