Agata Patoła pokieruje zespołem socialmediowym w K2

Poprowadzi działania dla klientów takich jak Carrefour, Jack Daniel’s i Finlandia.

Do agencji K2 dołączyła Agata Patoła, która objęła funkcję social media team leaderki. Do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie działań dla klientów takich jak Carrefour, Jack Daniel’s czy Finlandia oraz koordynacja prac zespołu socialmediowego. Raportuje bezpośrednio do Michała Rutkowskiego, szefa agencji.

Agata Patoła jest związana z branżą marketingową od ponad pięciu lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Hand Made i Social Media Now, gdzie realizowała kampanie mediowe, projektowała strategie komunikacji i prowadziła działania kontentowe z wykorzystaniem nowych technologii. Odpowiadała między innymi za komunikację takich marek jak Allegro, Dermika, Captain Jack, Jan Niezbędny i Pizza Hut.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.