Vectra startuje z dużą kampanią
Operator kablowy planuje ofensywę marketingową.
Agencje The Digitals, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network) i Cube Group oraz dom mediowy Starcom (Publicis Media) pracują nad nową kampanią reklamową operatora sieci kablowej Vectra.
Prawdopodobnie będzie ona dotyczyć nowej oferty Vectry - platformy telewizyjno-rozrywkowej przez internet (rozwiązanie ma być oparte na set-top-boksie Android TV). Jak podkreślał Tomasz Żurański, prezes Vectry, dla firmy to bardzo ważny projekt, znamionujący nowe podejście operatora do serwisów OTT i jednocześnie pozwalający na wyście z usługami poza własną sieć kablową operatora. Z tego powodu można się spodziewać, że będzie miał znaczące wsparcie reklamowe.
Dzięki przejęciu w ub.r. Multimedia Polska Vectra stała się operatorem największej w kraju sieci kablowej - obsługuje 1,7 mln klientów w ponad 2 tys. miejscowości w kraju, a jej kable docierają do blisko 4,5 mln gospodarstw domowych. Niedawno operator zmienił logo i odświeżył identyfikację wizualną marki.
Prawdopodobnie będzie ona dotyczyć nowej oferty Vectry - platformy telewizyjno-rozrywkowej przez internet (rozwiązanie ma być oparte na set-top-boksie Android TV). Jak podkreślał Tomasz Żurański, prezes Vectry, dla firmy to bardzo ważny projekt, znamionujący nowe podejście operatora do serwisów OTT i jednocześnie pozwalający na wyście z usługami poza własną sieć kablową operatora. Z tego powodu można się spodziewać, że będzie miał znaczące wsparcie reklamowe.
Dzięki przejęciu w ub.r. Multimedia Polska Vectra stała się operatorem największej w kraju sieci kablowej - obsługuje 1,7 mln klientów w ponad 2 tys. miejscowości w kraju, a jej kable docierają do blisko 4,5 mln gospodarstw domowych. Niedawno operator zmienił logo i odświeżył identyfikację wizualną marki.

Maciej Burlikowski
1743 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane