Marka telefonów Oppo rusza z szeroką reklamą [wideo]

Ambasadorem marki został Marcin Prokop. Realizacja: Brasil i Prime Time.

Chińska firma technologiczna Oppo, jeden z największych na świecie producentów smartfonów, która od ub.r. jest obecna także w naszym kraju, rusza z szerszym wsparciem marketingowym swoich produktów. Na ambasadora swojej marki wybrała znanego prezentera telewizyjnego Marcina Prokopa.

- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika jasno, że polscy konsumenci przekonują się coraz bardziej do marki Oppo. Uznaliśmy zatem, że jest to najwłaściwszy moment, by przedstawić się szerokiemu gronu odbiorców. Mamy ogromną satysfakcję, że Marcin przyjął naszą propozycję i że możemy nareszcie podzielić się efektami naszej współpracy - mówi Mo Zhang, brand manager Oppo Polska.

Ten efekt to kampania reklamowa nowej serii smartfonów serii Reno4. To jak dotąd największy projekt komunikacyjny marki. Reklamy będzie można zobaczyć w: telewizji (30-, 15- i 8-sekundowe spoty), w internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH) i digital signage oraz w kanałach BTL. Kampania została w całości stworzona i wyprodukowana w Polsce, za koncept odpowiedzialny był dział marketingu i PR Oppo Polska oraz agencja Brasil. Spoty wyreżyserował Florian Malak, a produkcją zajęła się agencja Prime Time. Niestandardowym elementem tej kampanii jest także nagranie z premiery smartfonów Reno4 Pro 5G, w formule talk-show zatytułowanego "Sztuka w technologii” prowadzonego przez Prokopa, które można oglądać na platformie VoD Player.pl.

Oppo Polska chwali się, że według badań przeprowadzonych przez firmę w maju br. świadomość marki wśród konsumentów w Polsce zbliża się do 30%.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.