H2H.Tech Agencją Marketing Services Roku według "Media Marketing Polska"

Redakcja przyznała także osiem wyróżnień oraz nagrodę specjalną.

Tytuł Agencji Marketing Services Roku redakcja "Media Marketing Polska" przyznała H2H.Tech. Ta młoda wciąż agencja nazwana przez nas w ub.r. Wschodzącą Gwiazdą nie przestaje zadziwiać. Przede wszystkim dlatego, że przekonała tak wielu dużych klientów do swojej idei – budowania strategii customer experience.

W części Agencje Marketing Services wyróżnienia dla najlepszych powędrowały do: Albedo Marketing "Więcej niż poznańska solidność", Chapter1 "Cyfrowa przemiana", Loyalty Point "Ciągły rozwój", Unique One "Ceniony specjalista". Wśród Agencji Digital wyróżnione zostały: AdCookie "Pełne 360 stopni", Jamel "Doceniona przez klientów", Performics "Trafia w potrzeby klientów" oraz Reprise Media "Imponujący wzrost". Nagroda specjalna została przyznana ContentHouse za niezmiennie znakomite wyniki satysfakcji klientów.

Nagrody i wyróżnienia przyznaje redakcja, biorąc pod uwagę badanie satysfakcji klientów Kantar Polska, wyniki biznesowe agencji, informacje nadesłane w ankietach oraz wiedzę, jaką gromadzą dziennikarze, przygotowując magazyn "Media Marketing Polska" oraz serwis MMP24.

Próbę wyjściową do badania stanowi połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazywanych do "MMP". Lista ta każdego roku jest aktualizowana. W ostatnim badaniu próba wyjściowa wynosiła 2774 osoby. W tej fali badania zrealizowaliśmy wywiady z 1094 osobami.

Raport jest już do pobrania w sklepie internetowym "MMP" oraz od jutra - w aplikacjach Android i iOS.

Katarzyna Kacprzak 649 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.