Vectra chce być pierwszą "internetową telewizją kablową" [wideo]
Jako pierwszy operator kablowy w Polsce i jeden z niewielu w Europie, oferujemy dekoder w standardzie 4K oparty o Android TV. W ten sposób połączyliśmy świat tradycyjnej telewizji z przebogatym w multimedialne treści światem internetu - mówi Tomasz Żurański, prezes Vectra SA.
Oczywiście w dalszym ciągu Vectra oferuje pakiety tradycyjnej telewizji kablowej i dostępu do internetu (razem lub osobno).
Nową ofertę operator reklamuje szeroką kampanią w telewizji, digitalu, radiu i OOH, której twarzą jest aktor Cezary Pazura. Kampania będzie duża - emitowanych będzie kilkanaście różnych spotów. Wyreżyserował je Marcin Serafin - jeden z najbardziej uznanych polskich reżyserów filmów reklamowych. Za zdjęcia do wszystkich produkcji odpowiadał Łukasz Żal, dwukrotnie nominowany do Oscara - za filmy “Ida” oraz “Zimna wojna”. Sesję zdjęciową zrealizował Radek Polak - wielokrotnie nagradzany polski fotograf. Za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny Videlec. Autorem platformy kreatywnej i kampanii jest agencja The Digitals, kampania powstała we współpracy z agencją Isobar, która odpowiada za opracowanie nowego brandingu i bieżące działania kreatywne marki. Za zakup mediów odpowiadały agencje: Starcom i Cube Group.Dzięki przejęciu w ub.r. Multimedia Polska Vectra stała się operatorem największej w kraju sieci kablowej - obsługuje 1,7 mln klientów w ponad 2 tys. miejscowości w kraju, a jej kable docierają do blisko 4,5 mln gospodarstw domowych.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.