Vectra chce być pierwszą "internetową telewizją kablową" [wideo]

Jako pierwszy operator kablowy w Polsce i jeden z niewielu w Europie, oferujemy dekoder w standardzie 4K oparty o Android TV. W ten sposób połączyliśmy świat tradycyjnej telewizji z przebogatym w multimedialne treści światem internetu - mówi Tomasz Żurański, prezes Vectra SA.

Vectra, największy operator telewizji w kraju, wprowadza na rynek usługę smart tv, czyli telewizji przez internet, w modelu OTT (niezależnie od dostawcy internetu), z dekoderem z systemem Adroid TV firmy Google dającym możliwość instalacji dowolnych aplikacji. Oferuje ją w trzech abonamentach: za 19,99 zł miesięcznie (pakiet 11 kanałów telewizyjnych), za 24,99 zł (34 kanały) i za 34,99 zł (54 kanały). Dekoder umożliwia także podłączenie kontrolerów do gier (gamepadów) i granie w gry na Androida, zaś jego pilot ma wbudowany mikrofon i jest zintegrowany z asystentem głosowym Google. Nowy dekoder Vectry oferuje dostęp do serwisów Netflix, HBO Go, Amazon Prime Video, Player, YouTube i Tidal, do tysięcy aplikacji, usług, gier i serwisów dostępnych w sklepie Google Play, sterowanie głosowe – wyszukiwanie programów i filmów, a także uruchamianie aplikacji dostępnych na dekoderze oraz funkcje takie jak: catch-up TV (do 7 dni wstecz), restart TV (cofanie programu w jego trakcie) czy nPVR .

- Jako pierwszy operator kablowy w Polsce i jeden z niewielu w Europie, oferujemy dekoder w standardzie 4K oparty o Android TV. W ten sposób połączyliśmy świat tradycyjnej telewizji z przebogatym w multimedialne treści światem internetu - mówi Tomasz Żurański, prezes Vectra SA.

Oczywiście w dalszym ciągu Vectra oferuje pakiety tradycyjnej telewizji kablowej i dostępu do internetu (razem lub osobno).

Nową ofertę operator reklamuje szeroką kampanią w telewizji, digitalu, radiu i OOH, której twarzą jest aktor Cezary Pazura. Kampania będzie duża - emitowanych będzie kilkanaście różnych spotów. Wyreżyserował je Marcin Serafin - jeden z najbardziej uznanych polskich reżyserów filmów reklamowych. Za zdjęcia do wszystkich produkcji odpowiadał Łukasz Żal, dwukrotnie nominowany do Oscara - za filmy “Ida” oraz “Zimna wojna”. Sesję zdjęciową zrealizował Radek Polak - wielokrotnie nagradzany polski fotograf. Za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny Videlec. Autorem platformy kreatywnej i kampanii jest agencja The Digitals, kampania powstała we współpracy z agencją Isobar, która odpowiada za opracowanie nowego brandingu i bieżące działania kreatywne marki. Za zakup mediów odpowiadały agencje: Starcom i Cube Group.

Dzięki przejęciu w ub.r. Multimedia Polska Vectra stała się operatorem największej w kraju sieci kablowej - obsługuje 1,7 mln klientów w ponad 2 tys. miejscowości w kraju, a jej kable docierają do blisko 4,5 mln gospodarstw domowych.

Maciej Burlikowski 1439 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.