Apple One wkracza do walki o rynek streamingu w Polsce [wideo]

Cztery usługi: muzyka, VoD, gry i chmura, w jednym abonamencie, niewygórowane ceny.

Firma Apple, znana z produkcji komputerów i smartfonów, wchodzi na rynek z ofertą Apple One, która łączy cztery usługi w jednej wygodnej subskrypcji. Jest to dostęp do serwisu streamingu muzyki Apple Music (ponad 70 mln piosenek), do serwisu VoD Apple TV+ (filmy i seriale Apple Original), do serwisu z grami Apple Arcade (ponad 100 gier na iOS, ale - co może być istotne dla rodziców dzieci - bez reklam i zakupów w aplikacjach) oraz do usługi iCloud, czyli miejsca do przechowywania danych "w chmurze".

Apple One jest oferowany w Polsce w dwóch abonamentach: indywidualnym - za 24,99 zł/miesięcznie (z 50 GB na dane w chmurze), i rodzinnym (dla 6 osób, z 200 GB na dane w chmurze) - za 39,99 zł/mies. Na rynku amerykańskim są trzy abonamenty, których ceny wynoszą odpowiednio: 14,95 dol. (Individual), 19,95 do. (Family) i 29,95 dol. (Premier - w pakiecie łącznie sześć usług, w tym aż 2 TB na dane w chmurze oraz dostęp do serwisów News+ i pod koniec br. także Fitness+).

Z usług oferowanych w ramach Apple One mogą korzystać nie tylko posiadacze urządzeń Apple, ale także użytkownicy smartfonów czy tabletów Android (Apple Music) czy komputerach PC, przez przeglądarki (Apple Music i Apple TV+).

W załączonym wideo amerykańskiego serwisu technologicznego Cnet przedstawiono trzy wersje pakietu Apple One dostępne w Stanach Zjednoczonych.

Współpraca: Paweł Piasecki

Maciej Burlikowski 1439 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.