Przestrzeń z kolejną kampanią dla Nałęczowianki [wideo]

Spot wyreżyserował Antek Nykowski.

Marka Nałęczowianka należąca do Nestle Polska wystartowała z nową odsłoną kampanii "Miej w sobie pragnienie", która kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku. Działania obejmują komunikację w telewizji, digitalu oraz mediach społecznościowych.

Spot wyreżyserował Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, a postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja Przestrzeń.

Katarzyna Kacprzak 562 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.